مراقبت و سلامتی

رویش مجدد مو با فرمولاسیون منحصر به فرد

رویش مجدد مو

همراه شما هستیم تا در مورد رویش مجدد مو با شما صحبت نماییم. پس اگر دغدغه شما نیز کم پشتی و ریزش شدید موهاست حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

امروزه با توجه به اینکه زندگی انسان ها تحت تاثیر تکنولوژی قرار گرفته، کاملا ماشینی شده است. زندگی ماشینی نیز معایب بسیار زیادی دارد و از مهم ترین معایب آن میتوان به تهدید زندگی و سلامت انسان اشاره نمود. زیرا در چنین شرایطی بدن انسان دستخوش تغییراتی میشود که تمامی این تغییرات مخرب هستند. به عبارت ساده تر در شرایط کنونی و با توجه به آلودگی هوا، خوراک نامناسب، فشارهای عصبی و… انسان ها در معرض خطر قرار دارند.

یکی از قسمت های بسیار آسیب پذیر انسان نیز مو و پوست سر می باشد. بنابراین با وجود اختلالات زیاد پوست سر و موها به شدت دچار آسیب میشوند.

زمانی که موی سر توسط این عوامل سست شود و فولیکول ها استقامت خود را از دست بدهند، موها شروع به ریزش کرده و نهایتا با ریزش کامل موها کچلی یا تاسی به وجود می آید.

بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که اگر موهای سر ریختند، دیگر سلول های رویش مو در سر از بین رفته و نمی توان برای رشد آن کاری کرد. به همین خاطر به  سمت کاشت مو یا پروتز روی می آورند. اما راه های ساده تری هم برای رویش مجدد موها وجود دارد. بنابراین نیازی نیست افراد هزینه های زیادی برای کاشت بپردازند و همچنین درد شدیدی را تحمل کنند.

در حالت کلی برای اینکه رویش مجدد مو صورت بگیرد، نیاز است که سلول های سطح سر و همچنین فولیکول ها تحریک شوند تا مجدد عمل رویش اتفاق بیفتد.

اگر آن دسته از مشکلات پوست سر و همچنین ریزش های ارثی را که کنار بگذاریم، به جرات می توان گفت که اگر به صورت اصولی و علمی به موضوع رویش مجدد مو رسیدگی شود، موها به صورت معجزه آسایی مجددا رشد میکنند.
اما متاسفانه امروزه به علت ورود افراد غیر متخصص و سودجو در این زمینه، کمتر کسی می تواند در این زمینه نتایج قابل قبولی را کسب کند.

رویش مجدد مو با مواد طبیعی!

رویش مجدد مو با مواد طبیعی!

بسیاری از افراد معتقدند که مواد شیمیایی نه تنها باعث رویش مجدد مو نمی شود بلکه می تواند به این روند آسیب هم برساند.
این دسته از افراد معتقدند که روند رویش مجدد بایستی توسط مواد طبیعی و گیاهی انجام شود.
مواد طبیعی یا گیاهی دارای عناصر و خواص مفیدی هستند که قطعا در این زمینه کمک کننده خواهد بود.
اما نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که مواد طبیعی و گیاهی دارای یک سری از خواص و ترکیبات به صورت محدود هستند و ما اگر بخواهیم متد درمانی خود را بر پایه  اینگونه مواد واقع کنیم، قطعا با محدودیت روبرو خواهیم شد.

شاید پیش خود بگویید که قطعا می توان با ترکیب این مواد با یکدیگر مشکل محدودیت را حل نمود. اما آیا واقعا چنین است؟

خیر، زیرا ممکن است یک گیاه عنصر یا ماده  مورد نیاز درمان را داشته باشد، اما همزمان دارای ماده ای نامناسب برای متد درمانی ما باشد که در این صورت مجبور به حذف آن گیاه خواهیم بود.

اگر در کنار استفاده از محصولات گیاهی از عناصر و مواد مفید شیمیایی استفاده کنیم، خطری پوست و موی ما را تهدید نخواهد کرد.
البته مشروط به اینکه سازمان یافته و اصولی از این مواد استفاده کنیم و همچنین اینکه مواد از کمترین ناخالصی برخوردار باشند.

بهترین محصول برای رشد مجدد موها

حال ما فصد داریم محصولی را معرفی نماییم که یک محصول ترکیبی کاملا بی خطر است. پس اگر شما نیز موهای سر خود را از دست داده اید و این موضوع برروی اعتماد به نفس شما تاثیر گذاشته حتما در مورد محصولی که قرار است معرفی نماییم بیشتر تحقیق کنید.

تونیک تقویت و رویش مجدد مو، از جمله محصولاتی می باشد که از ترکیب داروهای گیاهی و شیمیایی به دست آمده است. قطعا این محصول باعث میشود تا تمامی مواد و عناصر مورد نیاز پوست سر و ریشه مو فراهم شود.

برای رویش مجدد بایستی مجموعه از اقدامات روی پوست سر صورت بگیرد، تا شاهد رویش باشیم. به عنوان مثال  علاوه بر توجه به ریشه  مو و فولیکول های آن باید دقت داشت که پوست و منافذ سر نیز شاداب شوند. کلیه  این اقدامات به وسیله تونیک رویش مجدد مو انجام می شود.

 تونیک تقویت و رویش مجدد مو

 تونیک تقویت و رویش مجدد مو

اگر بخواهیم به طور کلی محصولات رویش مجدد رو را بررسی کنیم، باید بگوییم که که در اکثر محصولات، ماینوکسیدیل استفاده شده است.
شاید اگر از افرادی  که محصولاتی با این ماده را استفاده کرده اند در مورد رویش مجدد موها بپرسید به شما پاسخ دهند که در ابتدای استفاده نتایج خوبی گرفتم یا اینکه پس از قطع دارو مجدد عمل رویش متوقف شد.  دلیل بروز این مشکلات، وجود ماینوکسیدیل در ترکیب این محصولات است.

اگر از ماینوکسیدیل در ترکیب محصول استفاده شود، پس از قطع استفاده، عمل رویش متوقف خواهد شد.  همچنین امکان اینکه بدن به حضور این ماده عادت کند و پس از مدتی دیگر نسبت به آن واکنشی نشان ندهد بسیار زیاد است.

اما موضوع جالب توجه اینجاست که در محصول پیشنهادی ما  به هیچ عنوان از ماینوکسیدیل استفاده نشده است تا از این بابت نگرانی نداشته باشید.

این محصول تمامی مجوزها را از مراجع مربوطه اخذ کرده و دارای گواهی ثبت اختراع می باشد. مجموعه  طراحان مارکت نتیجه بخشی این محصول را تضمین کرده و به شما نشان خواهد داد که این تونیک معجزه آسا موجب رویش جوانه های سیاه و خوش حالت در سر شما خواهد شد.

خرید تونیک تقویت و رشد مو

این محصول یک محصول 100% می باشد. همچنین این تونیک حاوی انواع  ویتامین‌ها، مواد معدنی، عصاره‌های گیاهی و مواد مغذی است که به موها کمک می‌کند تا به مرور زمان تقویت شوند و شما شاهد رویش مجدد موهای خود باشید.

حال اگر میخواهید با این تونیک بی نظیر بیشتر آشنا شوید حتما سری به صفحه محلول تونیک تقویت و رویش مجدد مو بزنید تا مطمئن شوید که محلول مناسب شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *